fredag 7. mai 2010

Laaang dag ,laang uke....



Fredag 7 mai
Puh... for en dag ...eller for ei laaang uke..!
Da har vi kommet hjem fra en laaang dag på sykehuset!
Etter nesten ei uke med sykdom og en optimistisk start av dagen..
så tok den brå stopp!! En telefon fra skolen etterfulgt en stressa tur og hente min største
sønn Nicklas med mulig brudd i armen.
Etter røntgen ble det å jo da.. dobbelt brudd i i underarmen!!
Da ble det narkose og operasjon for å beinene tilbake i stilling igjen...
Stakkar Nicklas!!! Men han har vært ´orntlig tøff synes jeg!
Og nå fikk vi faktisk komme hjem... Blek men fattet.
Eller helt utslitt faktisk! Både mor og sønn. Og det blir en laang natt også tenker jeg... Vel vel
sånn er det noen ganger... Bestemor tar skiftet imorgen og da skal jeg nok engang prøve meg på jobb... om karmaen vil da...

1 kommentar:

  1. Uffa - det hørtes ikke noe kjekt ut. Av og til er det sånn at livet bare peiser på med utfordringer. God bedring til dere begge!

    SvarSlett