onsdag 8. september 2010

Solen skinner og det går fremover...

Ahh for en hærlig dag!! Nydelig høstvær og det lukter heeelt fantastisk ! Friskt,skog og sol!
Da har jeg går på min første runde med alternativs medisin. Urter av ulike slag. Også en homeopat medisin(fordi jeg ikke fant urten her i Norge) Dessverre for meg så får jeg IKKE drikke kaffe eller noe med koffein i når en tar homeopatmiddel:( MEN det viktigste er jo om det hjelper! Jeg det må jeg virkelig innrømme og si at det gjør..tror jeg! Ikke hatt de grusomme verkene siden jeg har tatt de!! HURRA!!!
Nå har jeg stoppet med de i 4 dager og vel jeg må nok ta en runde til med de. Vi ble enig og se om det var de som hadde innvirkning...
Egentlig går jeg bare og venter på den virkelige kuren me urter som skal være en hestkur, men hva gjør man vel ikke... Med ondt skal ondt fordrives!!! Også kan det jo hende at jeg ender om som rene helseguruen når jeg er ferdig med den Thi.hi ;)........OG forhåpentlig vis FRISK!!!??
Veeel det gjenstår å se! Gleder meg til og begynne jeg, men først SOOOOOL!!!!

1 kommentar: